Neler yeni

Evde Kal Türkiyem 💕

Korona virüs ve sebep olduğu COVID-19 hastalığından kendinizi ve çevrenizdekileri korumak için, T.C. Sağlık Bakanlığı'nın yayınladığı 14 Kural'a uymanızı önemle rica ederiz.

Daha Fazlası

Sponsorluk Anlaşması 🎭

Öneri, istek, görüş, reklam ve sponsorluk, anlaşmaları hakkında bilgi almak için, iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.

Daha Fazlası

Forum Kuralları! 🤔🤔

Forum İsitme! kendine özgü kuralları olan, sınırsız özgürlük vaat etmeyen, akla her gelenin söylenmesinin ve isteyenin dilediği gibi davranmasının söz konusu olmadığı bir ortamdır.

Daha Fazlası
  • Merhaba Ziyaretçi, Forumumuz ücretsizdir. Herhangi bir kar amacı gütmemektedir. Amacımız; İşitme Cihazı kullanıcılarının, İşitme Engellilerin hayatını kolaylaştırmak ve bilgilendirmektir. Ayrıca bu kitlelere hizmet verecek olan Odyolog ve Odyometrist arkadaşlara destek olmak içindir. Bizlere destek olmak için Abone olup tavsiye etmeyi unutmayınız.
  • Değerli Forum Kullanıcılarımız; Şikayet kısımlarında açılan asılsız şikayetlerden forumumuz sorumlu değildir. Asılsız şikayet yapan kişiler için forum kullanıma kapatılacak ve mesajları silinecektir. Asılsız şikayet yapan kişilere ait bilgiler resmi kanalla forumumuzdan talep edildiğinde ilgili kuruma teslim edilecektir.

Müşteriye İlgi Göstermek

Müşteriye İlgi Göstermek

Bir hizmet veya performans problemini çözmeye çalışırken, müşterilerinize ilgi gösterdiğinizi hissettirmelisiniz. Eğer ilgi duyuyorsanız, müşterileriniz size sadık kalarak sizi ödüllendireceklerdir. Müşterilerinize ilgi göstermek için şu özelliklere sahip olmalısınız
:

İtibarlı olmak: İtibarlı olmak, ya da sözüne inanılan biri olmak, iş hayatında sahip olmanız gereken en önemli özelliktir. Müşteriler sizin ürününüzün ve hizmetinizin, müşteriye hizmet politikalarınızın ve yöntemlerinizin, çalışanlarınızla birlikte gösterdiğiniz performansın iyi olduğuna inanmalıdırlar. Müşteriler şu dört gerekçe için alışveriş yaparlar: Para kazanmak veya biriktirmek, zamandan tasarruf etmek, kendilerini güvende hissetmek (huzurlu olmak) veya egolarını tatmin etmek. Eğer müşterilerinize sattığınız ürünün veya verdiğiniz hizmetin bu dört nedenden bir veya birkaçını karşılayacağını garanti edebilirseniz, bu satışı yapabilirsiniz. Eğer karşılayamazsanız, müşteri memnuniyeti ve bağlılığını korumak için kusurlu hizmeti düzeltme programını uygulamaya sokmalısınız
.

Lazım olduğunda kolay ulaşılır olmak: Müşteriler, müşteri hizmetleri sisteminize kolayca ulaşmak isterler. Zaten bir şeye kızmışlardır ve işi, bir çalışandan diğerine aktararak durumu onlar için daha da zorlaştırmayın. Müşteriyle dost ve kolay ulaşılabilir olun
.

Güvenilir olmak: Müşteriler sizin işyerinizden neler bekleyebileceklerini bilmek isterler. Bir şeyi yapacağınızı söylediğinizde, söylediğiniz bu şeyi mutlaka yapmalısınız. Bunu, daha ilk ilişkide doğru olarak ele almalı, müşteri için doğru olan zamanda yapmalısınız. Bir sonraki aşamada müşterinizin memnun kalıp kalmadığını anlamak için durumu kontrol etmelisiniz. Güvenilirlik, ürünü satarken veya hizmet verirken gösterdiğiniz performanstan ve müşterilerinize karşı tutumunuzdaki tutarlılıktan kaynaklanır. Güvenilir olduğunuzda, müşteriler sizden ne bekleyeceklerini bilir ve sizinle iş yaparken kendilerini rahat hissederler
.

İyiyi, daima en iyiyi aramak: Sizde, çalışanlarınızda daima iyi, en iyiyi aramalısınız. Mükemmelden daha azını asla kabul etmeyin. Müşteriler kendilerinin çok önemli ve hatta mükemmel olduklarına inanır ve bu sebeple mükemmel şirketlerle ve mükemmel insanlarla iş yapmak isterler. Eğer mükemmel bir müşteri hizmeti verirseniz, mükemmel müşteriler edinmiş olursunuz. Personelinizi elinizden kaçırmamak için çabalayan çalışanlara sahip olursunuz. Eğer işiniz mükemmel değilse yeterince iyi de değildir. Müşterileriniz mükemmellik istemektedirler, tabii ki siz de

Müşterilerinizi sürekli kılma çabalarınız normal iş hayatınızın bir parçası olmalıdır. Hataları düzeltmek ve zararı karşılamak için verilen beş adımı uygulayın, şikayetleri satışa dönüştürecek şekilde ele alın ve müşterilerinize ilgi gösterin. Eğer bunları yaparsanız, müşterilerinizi uzun süreli elinizde tutabilirsiniz.