Neler yeni

Evde Kal Türkiyem 💕

Korona virüs ve sebep olduğu COVID-19 hastalığından kendinizi ve çevrenizdekileri korumak için, T.C. Sağlık Bakanlığı'nın yayınladığı 14 Kural'a uymanızı önemle rica ederiz.

Daha Fazlası

Sponsorluk Anlaşması 🎭

Öneri, istek, görüş, reklam ve sponsorluk, anlaşmaları hakkında bilgi almak için, iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.

Daha Fazlası

Forum Kuralları! 🤔🤔

Forum İsitme! kendine özgü kuralları olan, sınırsız özgürlük vaat etmeyen, akla her gelenin söylenmesinin ve isteyenin dilediği gibi davranmasının söz konusu olmadığı bir ortamdır.

Daha Fazlası
  • Merhaba Ziyaretçi, Forumumuz ücretsizdir. Herhangi bir kar amacı gütmemektedir. Amacımız; İşitme Cihazı kullanıcılarının, İşitme Engellilerin hayatını kolaylaştırmak ve bilgilendirmektir. Ayrıca bu kitlelere hizmet verecek olan Odyolog ve Odyometrist arkadaşlara destek olmak içindir. Bizlere destek olmak için Abone olup tavsiye etmeyi unutmayınız.
  • Değerli Forum Kullanıcılarımız; Şikayet kısımlarında açılan asılsız şikayetlerden forumumuz sorumlu değildir. Asılsız şikayet yapan kişiler için forum kullanıma kapatılacak ve mesajları silinecektir. Asılsız şikayet yapan kişilere ait bilgiler resmi kanalla forumumuzdan talep edildiğinde ilgili kuruma teslim edilecektir.

Kişisel Gelişim Müşterileri Kalıcı Kılmanın Yolları

Kişisel Gelişim içerikli makalelerde bu önek kullanılacak.
Müşterileri Kalıcı Kılmanın Yolları

Yeni müşteriler kazanmak ve sahip olduğunuz müşterileri sürekli kılmak için şu noktalara dikkat etmelisiniz:

Tüm müşterilerin genel beklentisi, kaliteli bir ürün almaktır. Ancak ürünün ya da hizmetin sunuluş biçimi, en az kendisi kadar önemlidir. İçeriğimdeki kalite biçime yansımadığı sürece müşteriye ulaşması mümkün olmaz.
Sunulan ürünler müşterilerinizin gereksinimlerine yanıt vermeli. Bunun için de müşterilerinizin isteklerini ve beklentilerini doğru biçimde saptamanız gerekir.
Eğilimler, genellikle kitlesel bir eğilim gösterir. Ancak bu kitleselliği global anlamda ele almalı, farklı sosyo-ekonomik ve sosyo-kültürel grupların, değişkenlik gösteren talepleri biçiminde değerlendirmelisiniz.
Müşterilerinize karşı dürüst olmalısınız. Onlara yerine getiremeyeceğiniz sözler vermemelisiniz. Çünkü bu, sizin müşterileriniz karşısında güvenilirliğinizi yitirmenize neden olur.
Elinizdeki ürünlerden en pahalısını satmak için ısrarcı davranarak müşterilerinizi ikna etmeye çalışmayın, onları kaçırabilirsiniz.
Ürünlere ilişkin şikayetleri zamanında değerlendirmeli ve dikkate almalısınız. Böyle bir tutum size müşteri kazandırır.
Ürünlerinizin özelliklerini en ince ayrıntısına kadar bilmelisiniz. Böylece müşterilerinizin sorunları karşısında zor durumda kalmazsınız.
Tüm müşterilerinize aynı saygı, ilgi ve özeni gösterin. “Bu müşteri, bu malı alamaz” gibi bir tutum içine girmeyin.