Neler yeni

Evde Kal Türkiyem 💕

Korona virüs ve sebep olduğu COVID-19 hastalığından kendinizi ve çevrenizdekileri korumak için, T.C. Sağlık Bakanlığı'nın yayınladığı 14 Kural'a uymanızı önemle rica ederiz.

Daha Fazlası

Sponsorluk Anlaşması 🎭

Öneri, istek, görüş, reklam ve sponsorluk, anlaşmaları hakkında bilgi almak için, iletişim sayfamızı kullanabilirsiniz.

Daha Fazlası

Forum Kuralları! 🤔🤔

Forum İsitme! kendine özgü kuralları olan, sınırsız özgürlük vaat etmeyen, akla her gelenin söylenmesinin ve isteyenin dilediği gibi davranmasının söz konusu olmadığı bir ortamdır.

Daha Fazlası
  • Merhaba Ziyaretçi, Forumumuz ücretsizdir. Herhangi bir kar amacı gütmemektedir. Amacımız; İşitme Cihazı kullanıcılarının, İşitme Engellilerin hayatını kolaylaştırmak ve bilgilendirmektir. Ayrıca bu kitlelere hizmet verecek olan Odyolog ve Odyometrist arkadaşlara destek olmak içindir. Bizlere destek olmak için Abone olup tavsiye etmeyi unutmayınız.
  • Değerli Forum Kullanıcılarımız; Şikayet kısımlarında açılan asılsız şikayetlerden forumumuz sorumlu değildir. Asılsız şikayet yapan kişiler için forum kullanıma kapatılacak ve mesajları silinecektir. Asılsız şikayet yapan kişilere ait bilgiler resmi kanalla forumumuzdan talep edildiğinde ilgili kuruma teslim edilecektir.

Cihaz Arıza

Merhabalar
Facebookta reklamınızı gördüm. çok teşekkür ederim. Yardımcı olursanız sevinirim. Annemin cihazı alalı 2 yıl olmadı 4 defada tamire gidiyor, her tamiri enkaz 10 sürüyor. Cihazı hep aldığımız yere gidiyorduk sonuncuyu başkasına gittik. Oda cihaz çok kötü değişmesi lazım dedi. Lütfen yardımcı olurmusunuz. Biz istanbul Ümraniyede oturuyoruz.
 

Bookman

Administrator
Yönetici
FRM Master
Katılım
4 Haz 2020
Mesajlar
1,011
Web sitesi
forumisitme.com
Forumumuza üye olduğunuz için öncelikle biz teşekkür ederiz. Evet forumumuz daha yeni olduğu için şimdilik reklamlarla forumumuzu geliştirmeye çalışıyoruz. En kısa zamanda büyük bir aile olmayı hedefliyoruz. Neyse konunuza dönecek olursak. Öncelikle bi talihsizlik yaşamışsınız çok geçmiş olsun. Şunu belirtmek isterim ki işitme cihazları 2 yıl garantili ve garanti sürecinde başka bir firmaya cihazını açtırmanız ve/veya tamir için bırakmanız cihazınızın garanti dışına çıkmasına sebep olur. İşitme cihazları elektronik aletlerdir ve her elektronik alet gibi onlarda bozulabilirler. Bunu unutmamak gerekir. Sizin talihsizliğiniz çok erken ve çok arıza yapması. Tabiki bu arızaların sebebini bilmek ve/veya arıza giderilmede yapılan işlemleri bilmek size daha açıklayıcı bilgi vermem için önemli.

1- Annenizin kullandığı cihazın tipini biliyormusunuz? Kulak arkası, Kulak içi, Gözlük Tipi, Cep Tipi vs.
2- Tamir sonrası size tamirde yapılan işlemler hakkındaki bilgilendirmeleri nelerdi? Şu parça değişti, Sadece bakım yapıldı, vs.

daha detaylı bilgi verme şansınız nedir?
 
Katılım
7 Haz 2020
Mesajlar
2
Sayın Bookman
Annem cihazını kulağının içine takıyor. Dış kısımda herhangi birşey yok. Kulak içi oluyor anladığım kadarıyla. 2 defa temizlik yaptık dediler. Kulağı akmış dediler. Ancak annemin kulağında öyle dışarıya çıkan bir akıntı yok. Pek inanmadık aslında. 1 defada parça değiştirmişlerdi. Ama ne olduğunu bilmiyorum. Son gittiğimiz yerde ucundaki bir parçayı çıkartıp değiştirmiş.
Lütfen bize bu konuda yardımcı olurmusunuz. Lütfenn. .
 

Birkan

Üye
Katılım
26 Haz 2020
Mesajlar
4
Konum
İstanbul
Merhabalar
Facebookta reklamınızı gördüm. çok teşekkür ederim. Yardımcı olursanız sevinirim. Annemin cihazı alalı 2 yıl olmadı 4 defada tamire gidiyor, her tamiri enkaz 10 sürüyor. Cihazı hep aldığımız yere gidiyorduk sonuncuyu başkasına gittik. Oda cihaz çok kötü değişmesi lazım dedi. Lütfen yardımcı olurmusunuz. Biz istanbul Ümraniyede oturuyoruz.

ayşe hanım simens alın. benim babam simens kullanıyo cihazda sorun yaşamadık. 4 yıl oldu ama kalıp başa bela sürekli problem oldu.